Sabtu, 20 Jun 2009

Program Jaya Diri

pnt mlm td xhilg lg...mlm td ada program khas utk student2 f5...strt dlm pkul8 lbh..abs pkul 11.30mlm... ada cm2 aktiviti
1. dibhgikn kpd 5 kmpuln...pz 2 kne agkt dua ahli kmpuln dlm mse sme kne bdiri kt ats krts mahjong....dlm kiraan 10 saat oleh fasi, ktorg lpz.....after that kne agkt tiga ahli kmpln lak....ak tlibt....gerun rsenye....cian kt kwn2 yg agkt ak...sory korg....
2. kne wt aktiviti, bstu teguh bcerai kite rboh...tp abg fasi ckp bstu tguh, bcrai kwin lain...pape je la...
3. tpuk smgt...spe xkuat2 kne wt trian...group laki la yg tkne...hehe...kne wt trian stong....xtahan tgk diorg jd cm stong:
****(i)wt bnyi shuh.....
****(ii)nynyi lgu stong (cm hfal sifir)
****(iii)satu kali stong = stong
****(iv)dua kali stong = stong2
****(V)tiga kali stong = stong3
4. pz 2 aktiviti "peka atau pekak"...abg fasi akn mulakan "kamek kata"...pz 2 ikut arhn....
5. wt nma kmpuln and trade mark....cm2 ada....group ak : "all for two"....
6. pz 2 aktiviti bmula dgn:
*skolah saya...
*ktua pgws skolah saya...
*pgetua skolah saya...
*guru addmath saya...
*pkwe/mkwe saya....
*guru disiplin saya...
*tnds skolah sya...
*ibu bapa saya....
pz2 kne bc dgn ayt "saya"
***sbnrnye nk tgk kjujurn...kalau kita isi kt ruang yg ksong 2 ng kata sifat yg elok itu mnunjukkn 4kali yg elok 2 kne kt kite smula tp kalau yg tulis teruk maka akn jd sbliknye....
7. kne lukis gmbr parents kte dn tulis pe yg kte akn bg sbg tnda pgorbnan mreka....
8. pz 2 sruh bling krts yg ada matlmat 2 kt btol air n dbkr ng fasi...pe lg pz 2 kne la mrh...smua snyp...
9. bkmpul dlm kmpuln utk mrenung kmbli pe yg dh tjd...
10...BLIK!!!!yea.....

1 ulasan:

syukri berkata...

td bru abis bkhemah!!!!
3ari,2mlm xtdo cz xslesa
ltih la !!!
cam2 kene wt mse bkhemah!!!

kenangan 2009

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers